Produk Lelaki Sejati SENSAOIL (5produk)



Produk : SensaOil
Harga :( S/M : rm39.00, S/
S : rm42.00)
(tidak termasuk rm5 bg kos penghantaran)

Sensaoil diadun dengan gabungan ekstrak lintah yang mengandungi hirudin, pheromone dan histamin. Formula ini juga mengandungi minyak zaitun, lada hitam dan halia. Sensaoil boleh merawat penyakit seperti sakit otot, kekejangan dan sengal-sengal badan. Ia juga berkesan dalam merawat masalah mati pucuk dan lemah tenaga batin. Sensaoil boleh digunakan sebagai rawatan harian penjagaan zakar, diurut 2 kali sehari dengan teknik urutan Sensaoil/Sensa Cream. Teknik urutan tersebut sangat ringkas dan mudah. Apabila anda telah amalkan secara rutin, ia hanya mengambil masa 5 minit setiap sesi. Urut pada waktu pagi dan malam. Anda dinasihatkan tidak membasuh zakar selepas urutan untuk Sensaoil meresap ke dalam kulit melalui epidermis, ke saluran darah. Jangan bimbang kerana ia didatangkan khas dengan pati minyak lavender yang harum dan mengandungi anti-septik. Lavender juga mengandungi agen penenang dan anda akan dapat merasai kehebatan Sensaoil hanya dalam beberapa saat setelah menyapunya di mana-mana bahagian kulit. Jika Sensaoil disapu pada zakar semasa berasmara, ia juga dapat mengaktifkan clitoris, di mana ia bertindak merangsang libido/ghairah seksual pasangan anda. Sensaoil perlu diamalkan selalu untuk mengelakkan masalah mati pucuk (erectile dysfunction) dan masalah ejakulasi pra-matang (pre-mature ejaculation) atau tidak tahan lama. Selain itu, Sensaoil juga dapat membantu lelaki yang inginkan saiz zakar yang panjang, besar, tegang dan keras. Anda perlu mengurut dengan menggunakan Sensaoil sekerap yang mungkin dalam masa beberapa minggu untuk melihat perubahan pada zakar.

Khasiat Hirudin :

  1. Mengurangkan pembentukan bekuan darah dan melancarkan aliran darah.
  2. Mampu merawat penyakit seperti sejuk tangan, sakit otot, kejang otot dan sengal-sengal badan.

Khasiat Pheromone :

  1. Pheromone merupakan hormon yang mengeluarkan bau yang mampu menarik perhatian pasangan.
  2. Dapat menyelesaikan masalah seperti hubungan kelamin (intercourse).
  3. Meningkatkan hubungan seksual dan mampu merawat mati pucuk.

Khasiat Histamin :

  1. Berfungsi membesarkan diameter saluran darah dan mencergaskan aliran darah.
  2. Dapat menyelesaikan penyakit seperti mati pucuk (erectile dysfunction), rasa dingin terhadap pasangan.
  3. Mampu merawat masalah zakar kecil, mengecut, pendek dan lemah tenaga batin.

Produk : SensaCream
Harga :( S/M : rm39.00, S/
S : rm42.00)
(tidak termasuk rm5 bg kos penghantaran)

SensaCream adalah gabungan ekstrak lintah, halia, bunga cengkih, lada hitam dan minyak zaitun. Istimewanya formula Sensa Cream dipertingkatkan dengan ekstrak Butea Superba yang sudah terkenal dengan keberkesanan dalam merawat masalah mati pucuk dan lemah tenaga batin. Dengan haruman lavender, ia juga mengandungi antiseptik dan aroma yang mengasyikkan. Sensa Cream sangat berkesan jika digunakan dengan kerap apabila semua bahan aktif dapat menyerap ke dalam epidermis dan masuk ke dalam 6666 saluran darah di dalam zakar. Semua ramuan yang terkandung di dalam Sensa Cream telah diuji di makmal dan terbukti berkesan untuk melancarkan perjalanan darah, mengurangkan pembekuan darah dan membesarkan diameter saluran darah. Dengan hormone pheromone yang terkandung di dalam lintah, ia juga mampu meningkatkan ghairah pasangan anda melalui deria bau. Ternyata Sensa Cream adalah penyelesaian kepada semua masalah lelaki, terutama yang inginkan saiz zakar yang besar, panjang, keras dan tahan lebih lama. Gunakan Sensa Cream dengan teknik urutan Sensaoil/Sensa Cream.


Produk : Sensa Vacuum Pump
Harga :( S/M : rm79.00, S/
S : rm82.00)
(tidak termasuk rm5 bg kos penghantar
an)

Sensa Vacuum Pump dicipta khas bagi memudahkan lelaki yang ingin merawat zakar, membesarkan saiz zakar serta menegangkan zakar pada tahap maksimum. Ia merupakan alternatif bagi urutan. Jika anda tidak mahir dengan urutan batin, atau inginkan sesuatu yang ringkas dan cepat, Sensa Vacuum Pump adalah pilihan yang tepat. Selain dapat merawat penyakit mati pucuk (erectile dysfunction) dan ejakulasi pra-matang (pre-mature ejaculation), ia juga terbukti dapat membantu lelaki yang inginkan saiz zakar yang ideal serta ketegangan dan kekerasan yang maksimum.

Produk : Sensa Ring
Harga :( S/M : rm39.00, S/S : rm42.00)
(tidak termasuk rm5 bg kos penghantar
an)


Sensa Ring Vibrator dicipta khas bagi melazatkan lagi hubungan suami isteri. Direka dengan gabungan teknologi dan inovasi, ia mampu memberikan pengalaman indah dan kenikmatan maksimum bagi setiap pasangan. Dengan bahan silikon berkualiti tinggi dan teknologi getaran yang tahan lama, ia mampu membuat isteri tersayang puas dan mencapai klimaks dengan cepat. Gegaran yang terhasil mampu membuatkan anda menikmati malam bagai tidak dapat dipisahkan lagi. Geseran cinta yang terhasil di bahagian atas Sensa Ring Vibrator mampu mengaktifkan clitoris wanita, sekaligus menciptakan pengalaman yang tidak dapat dilupakan. Selain itu, Sensa Ring Vibrator menjanjikan daya tahan dan ereksi yang maksimum bagi si suami. Anda pasti menjadi pasangan paling bahagia dan puas dengan sensasi Sensa Ring Vibrator.

Cara-cara Penggunaan:


1. Keluarkan Sensa Ring Vibrator dari bungkusan dengan perlahan agar tidak merosakkan Sensa Ring Vibrator.
2. Sarungkan Sensa Ring Vibrator ke zakar yang sedang menegang sehingga ke pangkal zakar dan pastikan permukaan yang tidak rata ditempatkan di bahagian atas.
3. ‘On’ Sensa Ring Vibrator untuk menggerakkan getaran
4. Untuk memastikan kebersihan dan keselamatan, adalah dinasihatkan Sensa Ring Vibrator dipakai untuk tempoh tidak lebih dari 2 minggu dari tarikh bungkusan dibuka.

Produk : Sensa Cafe
Harga :( S/M : rm39.00, S/S : rm42.00)
(tidak termasuk rm5 bg kos penghantar
an)

Minuman tenaga khusus untuk lelaki. Ia mengandungi butea superba, jintan hitam, jintan putih dan halia bara yang mana ia boleh membantu mengatasi pelbagai masalah lelaki. Antara khasiat yang terdapat dalam minuman ini adalah ia boleh meningkatkan ghairah seksual lelaki. Minuman Sensa Cafe ini juga boleh melancarkan peredaran darah, boleh membesar dan memanjangkan saiz zakar, mengelakkan masalah ejakulasi pra-matang serta meningkatkan imunisasi dan stamina badan. Ia juga boleh membantu untuk mengurangkan kelesuan dan keletihan.

Khasiat Butea Superba :
  1. Merangsang tenaga batin lelaki.
  2. Menguatkan semangat kejantanan.
  3. Melambatkan ejakulasi.
  4. Awet muda.
  5. Merawat mati pucuk.
  6. Melancarkan peredaran darah.
  7. Merawat penyakit Gout.
  8. Mencegah dari penyakit tulang dan sendi.
  9. Meningkatkan daya ingatan.
  10. Menjadikan kulit lebih tegang dan berseri.
Khasiat Jintan Hitam:
  1. Menguatkan tenaga.
  2. Dapat mengelakkan pelbagai penyakit dan mengurangkan kolestrol.
  3. Melawaskan pembuangan air kecil.
  4. Menguatkan tenaga batin.
  5. Melegakan demam selsema dan sakit tekak.
Khasiat Jintan Putih :
  1. Melegakan perut memulas.
  2. Memanaskan badan.
Khasiat Halia Bara :
  1. Meningkatkan selera makan.
  2. Melegakan sakit kepala, kembung perut, kebas, batuk, bengkak, gatal, muntah dan cirit-birit.